Alla inlägg under april 2014

Av Marcus Soini - 29 april 2014 11:08

Idag är mina spikar Bayern München och Anundsjö sen får vi hoppas på dom andra matcher
/M

Av Marcus Soini - 29 april 2014 00:30

Dagens topptips vart det vinst 195kr
Grattis till dr som ryggade

Av Marcus Soini - 28 april 2014 10:40

Dagens Topptips med 3 starka spikar på Arsenal, Elfsborg och Malmö sen får vi hoppas på dom andra
/M

Av Marcus Soini - 27 april 2014 11:33

Dagens topptips ser rolig ut
Jag har valt att Spika Manchester City och Barcelona sen dom andra matcherna får vi hoppas på
/M

Av Marcus Soini - 26 april 2014 11:49

Ja grattis till er som ryggade gårdagens topptips vinst på 336kr

Av Marcus Soini - 25 april 2014 13:41

Dagens powerplay ser rolig ut jag har valt 3 Spikar Sverige,Kölner och Zlin
Sverige repar inför Hockey VM och dom ska vinna över Sverige sen Kölner borde vinna denna match inför sin publik en fredag kväll, I Kölner spelar det 5 svenskar bland annat Andreas Falk Yared Hagos
Zlin dom leder med 3-1 i matcher och har fredags match och dom avgör och vinner guldet
Sen är det bara hoppas på dom andra går in
/M

Av Marcus Soini - 25 april 2014 13:30

Dagens topptips ser rolig ut jag har valt mina Spikar på Göteborg och Brighton dom spikarna ser starka ut tycker jag sen får vi hoppas att dom andra lagen gör sitt jobb.
/M

Av Marcus Soini - 24 april 2014 13:01

Dagens Topptips är inte så enkelt men vi ger det ett försök iallefall Benfica måste vinna hemma för att vara med i matchen borta mot Juventus
Sen måste Sevilla också vinna om dom ska ha någon chans att gå till final.
Sen dom 6 matcherna som är kvar vet jag ingenting om så vi får hoppas på det bästa,
/M

Ovido - Quiz & Flashcards