Alla inlägg under december 2013

Av Marcus Soini - 22 december 2013 12:21

Ja Powerplay idag den är riktigt intressant 96 kroner kostar den

Av Marcus Soini - 22 december 2013 12:18

Grattis till ni som ryggade mitt topptips igår vinst på 1598

Av Marcus Soini - 21 december 2013 15:08

Manchester City tror jag vinner dom har en enormt bra form och jag tror dom vinner med mer än 1 mål mot Fullham
Sen tror jag att Luleå vinner mot Djurgården i en match som inte betyder nått,
Sen tror jag att Manchester United vinner mot West Ham, United dom har kommit igång nu på slutet jag tror inte att dom förlorar på Ols Trafford.
Odds för dom här matcherna är 4,07 Instatsen kan vara hög

Av Marcus Soini - 21 december 2013 14:54

Hej! Det gick inge bra igår, nya tag idag därför ska vi köra x2 på Topptipset eftersom jag tror inte att det kommer vara någon bra utdelning
/M

Av Marcus Soini - 20 december 2013 13:09

Hejsan!
Det är en intressant Powerplay tycker jag Sverige-USA träningsmatch till JVM. Sen är det Head to Head Kane-D.Sedin hoppas allt blir bra
/M

Av Marcus Soini - 20 december 2013 12:59

Hejsan! Igår hittade jag inget motiverat spel, idag har jag hittat några
Topptipset fredagar brukar vara roliga och brukar ge bra pengar,
Spikarna på Twente och Monaco känns riktigt bra sen får vi hoppas på att dom andra matcherna inte sviker
/M

Av Marcus Soini - 18 december 2013 14:28

Ja DDT är lite Allsvenska och division 1 matcher och 2 NHL matcher i dagens Powerplay där vi spikar Piteå och Sundsvall

[Bild]

Av Marcus Soini - 18 december 2013 14:25

Ja vi fick in Topptipset igår och utdelningen var 653 kroner så det var roligt, så nytt topptips idag där vi har 1 spik och den är på Tottenham jag tror dom vill revanschera sig efter platt matchen i söndags mot Liverpool
/M

Ovido - Quiz & Flashcards