Alla inlägg under december 2013

Av Marcus Soini - 10 december 2013 15:42

Tre intressanta matcher idag med odds 11,73

Av Marcus Soini - 10 december 2013 15:39

Dagens spikar: Modo tror jag på mot ett svagt Aik som har det tungt också är Modo ett bättre borta lag än hemma, Färjestad har börja komma igång nu enklare när Klasen och någon mer borta i Luleå

Av Marcus Soini - 9 december 2013 17:16

Hejsan alla!
Nu har jag skaffat instagram också
Jag heter Soinispel där

Av Marcus Soini - 9 december 2013 17:14

Hej igen!
Svårt topptips idag kan ge bra med pengar idag, är inte så insatt i lagen så jag gick efter statistiken och la raden efter det hoppas på det bästa.
Hoj /M

Av Marcus Soini - 9 december 2013 17:09

Hejsan måndag! Ny vecka nya möjligheter, Full omgång med NHL på powerplay + head to head kan bli mycket pengar eller så blir det inget om favoriterna vinner men vi måste prova
M

Av Marcus Soini - 7 december 2013 11:47

Det gick inge vidare senast,
Nya tag idag
Match 8 lottas så därför hel
Men jag tror på många favoriter idag

Av Marcus Soini - 5 december 2013 11:00

Hej!
Det var ingen bra igår vi förlorade på Kallinge/Ronneby och Huddinge det var en bra utdelning igår också, men nya tag idag
M

Av Marcus Soini - 4 december 2013 15:23

Hej!

Jag tror det kan bli ganska många kryss på dom här 8 matcherna
Liverpool litar inte jag på för fem öre

Vi får hoppas på det bästa
M

Ovido - Quiz & Flashcards